niedziela, 30 listopada 2014

Moje niezbędne kosmetyki :)

Cześć. Za oknem mróz, w końcu już prawie grudzień, więc to zjawisko jest naturalne. Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam kosmetyki, których używam codziennie przed wyjściem z domu i oczywiście poza pobytem :)

Na pierwszy rzut pójdzie pomadka. Jak dla mnie jest ona niezbędna po wyjściu z domu. Ja używam pomadki Alterra, rumiankowa. Bardzo dobrze nawilża oraz regeneruje usta. Zostawia minimalny połysk. Jak dla mnie jest ona najlepszą pomadką jaką używałam do tej pory.
Drugim kosmetykiem jest odżywczy krem do rąk Kakao i Kwiat Lotosu z Avon'u. Moim zdaniem jest ona bardzo tłusty. Nawet niewielka ilość kremu sprawia, że bardzo wolno się wchłania, co mi się bardzo nie podoba i czekam aż mi się skończy i kupię coś nowego. 
 Przed wyjściem zawsze się balsamuję. Moja skóra ma  skłonności do przesuszeń. Używam masła do ciała Awokado z firmy Bielenda. Dobrze nawilża, odżywia i pielęgnuję skórę. Bez problemu się rozprowadza i wchłania i co najważniejsze: ma cudowny zapach.
Do twarzy używam kremu nawilżającego Cetaphil. Niestety moja cera jest bardzo wrażliwa, ma skłonności do zaczerwienień oraz jest sucha. Raz popaliłam policzki jakimś kremem(nawet nie pamiętam nazwy) i od tej pory używam tego. Jak dla mnie bardzo dobrze nawilża oraz regeneruje. Stosuję go już bardzo długo i nie mam do niego żadnych zastrzeżeń. 


Ostatnim kosmetykiem jest krem firmy Nivea. Najbardziej znany chyba krem na świecie. Zawsze noszę go w torebce, w razie jakiegoś wypadku przesuszenia skóry. 
Na dziś to tyle. Jak zwykle muszę teraz się pouczyć. Długa noc mnie dziś czeka. Się pocieszam tym, że jeszcze tylko 3 tygodnie do szkoły a potem ponad 2 tygodnie wolnego :) Coś czuję, że szybko to zleci. A jednak wyszło na to, że chłopak dzisiaj w nocy przyjechał i z 2 godz temu znów pojechał,ale i tak było niezłą niespodzianką, że udało mu się choć na chwilkę do mnie wpaść. W tym tygodniu pojechał na Słowację, więc praktycznie zero kontaktu. Ale za to następny weekend cały spędzi ze mną :) Ale już przynudzam. Życzę miłej nocy :)
Pozdrawiam Paula.

5 komentarzy:

  1. cetaphil również bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze mleczko do demakijażu, ale już tak dobrze się nie sprawdza :)

      Usuń
  2. Krem do rąk można użyć jako maski na noc. Nakładasz na dłonie grubszą warstwę a na to rękawiczki bawełniane. Do ust nazimę dovry jest Carmex.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Mikołaj przyniesie mi rękawiczki to na pewno spróbuję :)

      Usuń
  3. Altera jest świetna :) ! A wiesz że możesz ją używam również na rzęsy :) Jest to świetna odżywka również dla nich, ja używam i jestem zachwycona !

    OdpowiedzUsuń