wtorek, 25 listopada 2014

Początek

Cześć wszystkim.
 Dzisiaj nadszedł dla mnie czas abym ja mogła, tu oto na tym blogu, 
pisać o sprawach, które mnie interesują, o sprawach dnia codziennego.
W wakacje zaczęłam dbać o swoje włosy. Dbać w takim znaczeniu, 
że poświęcać im więcej uwagi. Dbać o ciało, cerę, wygląd zewnętrzny.
Również jakiś czas zdrowo się odżywiałam i ćwiczyłam. Chociaż to teraz
 jakoś zaniedbałam i niestety mam tego negatywne skutki. 
Będę tu opisywać czynności, które wykonuję codziennie, 
o tym co dzieje się w moim życiu
oraz o tym co mnie interesuje.
Mam nadzieję, że dzięki temu blogowi, zmobilizuję się do:
1.regularnych ćwiczeń,
2. zdrowego odżywnia
3. wcierania wcierki Jantar,
4. balsamowania ciała
Na razie to tylko tyle, bo wiadomo co za dużo to niezdrowo :)
Będę opisywać jakich produktów używam, że kiedyś zapomnę o nich
to wrócić do nich, albo wręcz odwrotnie.

Jestem w klasie maturalne, więc jutro czeka mnie kolejna część matury - matma.
Oby przeżyć do końca tygodnia, a potem do Mikołajek.
Wtedy zjeżdża mój K. <3
A następnie święta, jeju jak ja kocham ten klimat.
Nie będę się tam rozmarzać, bo trzeba jeszcze powtórzyć jakieś wzory.
Mam nadzieję, że mój zapał do pisania bloga,
nie minie tak szybko, jak przy innych sprawach.
Życzę miłej nocki  :)
Paula.


 

2 komentarze: