wtorek, 20 stycznia 2015

Studniówkowo :)

Hej. Co tam u Was słychać ? U mnie ostatni tydzień do szkoły, potem ferie. Po drodze czeka mnie jutro spr. z historii i w piątek egzamin zawodowy pisemny i praktyczny próbny. Mam nadzieję, że przez te 2 tygodnie wolnego trochę odpocznę, bo niby krótko po świętach chodziło się do szkoły, ale to chyba najgorsze 2,5 tygodnia w całym półroczu. 
W sobotę miałam studniówkę. W sumie nie chciało mi się na nią iść, ale jak już miałam wszystko opłacone, to nie miałam wyboru. I szczerze ? Dobrze, że poszłam. Świetnie się bawiłam. Nawet mój chłopak, który nie lubi tańczyć, prawie za każdym razem chodził ze mną na parkiet :) Poznałam wielu ludzi, nawet z równoległych klas, z którymi nigdy nie rozmawiałam, nawet nie kojarzyłam ich. A szkoła nie jest duża. Uczniów w klasach maturalnych jest ok 70. Osoby, które mówiły mi żebym szła, miały rację. Tą imprezę będę pamiętać do końca życia i mile wspominać, a ten kto nie poszedł niech żałuję :) 
A teraz kilka zdjęć :)

Moją cudna podwiązka :D
Moja osobista fryzjerka :) Makijaż zrobiła mi sąsiadka, ale niestety nie mam zdjęcia.
I oczywiście musi być zdjęcie z chłopakiem :)
I taka tam ja :) 
Żałuję, że nie robiłam zdjęć na imprezie :( Był fotograf, ale jestem tylko na kilku zdjęciach. Ale dobre i te kilka, pamiątka zawsze będzie. :) Nie będę już Was dłużej zanudzać. Życzę miłego wieczoru.
Paula ;)




7 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądałaś. Za moich czasów studniówkowych obowiązywały długie suknie. Teraz jest większa dowolność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz każdy kupuje krótkie, żeby potem ewentualnie kiedy indziej założyć. Długa niestety by była tylko na ten jeden wieczór

      Usuń
  2. Fajnie, że impreza się udała :-) Ja miałam studniówkę 9 lat temu i wtedy trzeba było mieć długą sukienkę :-) Moja studniówka to generalnie był niewypał ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tylko jedna dziewczyna miała sługą sukienkę ;)

      Usuń
  3. Boże kiedy ja miałam studniówkę :D:D:D Pięknie wyglądałaś! :]

    OdpowiedzUsuń
  4. http://fashion-beautynails.blogspot.com/ Zapraszamy! Może obs za obs ? Jeśli tak to zaobserwuj nas , a my się na pewno odwdzięczymy. + Napisz u nas na blogu. ;3

    OdpowiedzUsuń