czwartek, 15 stycznia 2015

Nieobecność :(

Hej. Strasznie długo byłam nieobecna tutaj. To znaczy czytałam blogi, ale nie miałam czasu usiąść i napisać post, bo zawsze ktoś ze mną był. Wiadomo jak to jest przed świętami, dużo obowiązków, potem przygotowania do Sylwestra a teraz latałam i szukałam sukienki na studniówkę, która jest w tę sobotę. Jeszcze na dodatek do jutra piszę próbne matury. Ale już prawie wszystkie oceny mam wystawione i mogę odetchnąć z ulgą, bo nie jest tragicznie :) Jestem z siebie dumna, że moją najniższą oceną jest 3. I mam je tylko dwie. Szkoda, że na półrocze nie dostaje się stypendium :). Za tydzień zaczynam ferie, więc sobie trochę odpocznę i nadrobię zaległości na blogu.
Na dziś to tyle, bo lecę ogarniać projekt. Eh, ta szkoła ;)
Miłego wieczoru. Paula

3 komentarze:

  1. Gratuluję dobrych ocen. Baw się dobrze na studniówce. Ja swoją pamiętam do dziś, chociaż miałam ją 15 lat temu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ze tak dobrze Ci poszło w szkole.:)

    OdpowiedzUsuń