środa, 3 grudnia 2014

Coraz bliżej święta :)

Cześć :)
Jak już wspominałam wcześniej, kocham święta. Uwielbiam tą atmosferę jaka jest w Wigilię oraz wspólne przygotowywanie potraw wigilijnych. Lubię również obdarowywać rodzinę prezentami. U mnie w domu jest taka tradycja, że każdy robi prezent dla każdego, wrzucamy do worka i przychodzi Mikołaj. Oczywiście od 2 lat ja się za niego przebieram, a jest u Nas tak, ponieważ mam niepełnosprawnego brata i sprawia to dla niego dużą frajdę.
Co do prezentów to z mamą nie mam problemu oraz chłopakiem, bo już upatrzyłam co kupię, to z resztą rodziny(babcia, 2 braci, tata) mam problem. Największy kłopot mam z tatą, bo on nic nie potrzebuje, wszystko ma. Nie chcę mu kupować znów jakiegoś żelu czy swetra. Może coś doradzicie? :)
W najbliższą sobotę są Mikołajki ;) Wpadną na pewno jakieś słodkości od "Mikołaja" :) Postanowiłam sobie, że do świąt nie jem słodyczy, więc zrobi mi się malutki zapasik, chyba że chłopak wpałaszuje :)
A  Wy już szukacie prezentów dla bliskich ? :)
Zapraszam do obserwowania. ;)
Pozdrawiam, Paula.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz